انتخاب ابروهای میکروبلاستیک قطعاً یکی از بزرگترین گرایش در چند سال اخیر است. بیشتر و بیشتر زنان در نظر گرفتن بهترین ظاهری که می توانند به دست آورند ، میکروبلاستیک کردن ابروهای خود را در نظر می گیرند. نکته مهمی که قبل از انتخاب این رویه باید در نظر داشته باشید انتخاب هنرمند است. یک هنرمند می تواند ظاهر نهایی شما را بسازد و یا شکسته کند ، بنابراین بسیار مهم است که از قبل کارهای خانه خود را انجام دهید و هنرمندی را انتخاب کنید که دارای مجوز باشد و چه کسی می داند چه کاری انجام می دهد.
با این وجود ، افرادی هستند که به دلایل مختلف می خواهند ابروهای میکروبید شده خود را بعد از عمل محو کنند. برخی ممکن است از سیاهی اولیه ابروهای میکروبلاید شده دوست نداشته باشند ، برخی دیگر ممکن است شیوه انجام آنها را دوست نداشته باشند. در هر صورت ، نکات و ترفندهای خاصی در مورد چگونگی دستیابی به آن میکروبلاستیک محو به بهترین وجه ممکن وجود دارد.

چرا و چگونه می توان ابروها را بعد از عمل درمان کرد؟
اول از همه ، شناختن روش میکروبلاسیون پس از مراقبت بسیار مهم است. شاید این واقعیت را دوست نداشته باشید که ابروهای شما تیره تر از حد معمول به نظر می رسند ، اما نگران نباشید زیرا این یک بخش طبیعی از روند است. اما اگر بهترین نتیجه را بعد از آن می خواهید ، حتماً دستورالعمل های مراقبت های بعدی را دنبال کنید.
۳۰ دقیقه بعد از انجام عمل ، ناحیه را شکسته و از یک دستمال تمیز یا یک پد پنبه ای با کمی آب و صابون ضد باکتریایی استفاده کنید. این کار را هر دو ساعت (در دو روز اول) انجام دهید تا از ایجاد لنف یا خون در ناحیه جلوگیری شود.
از محصولاتی که حاوی اسیدها و لایه بردارها هستند استفاده نکنید. فقط از صابون ضد باکتریایی استفاده کنید.
هنگامی که ابروهای خود را شستشو دهید ، با ضربه زدن روی یک پد پنبه یا یک بافت نرم روی ناحیه ، آنها را خشک کنید. پس از انجام این کار ، می توانید یک لایه بسیار نازک از پماد بمالید.
موارد دیگری نیز وجود دارد که باید از آنها دوری کنید ، مانند:
پوشیدن آرایش
عرق کردن و کار کردن
حداقل یک هفته پس از انجام عمل سونا یا حمام گرم
انگشت نخوردن یا خراشیدن ناحیه ابروهای خود را به عنوان نمی خواهید منطقه را زخم کنید
حداقل ۴ هفته بعد از عمل شما در معرض مستقیم نور خورشید ، اشعه ماوراء بنفش یا مواد شیمیایی قرار بگیرید
دوش بلند و گرم
صورت ، بوتاکس یا سایر درمانهای شیمیایی
ده روز اول روی صورت خود بخوابید
کرم صورت حاوی رتین-آ یا اسید گلیکولیک
دلایلی که مردم برای میکروبلاستیک محو شدن انتخاب می کنند چیست؟
قبل از شروع به محو شدن ابروهای خود ، از خود بپرسید که چرا می خواهید این کار را انجام دهید ، فقط مطمئن شوید که این کار درستی است. افراد به دلایل مختلف از بین می روند میکروبلاستیک محو شدن:
از شکل ابروهایشان ناراضی هستند
از سبک یا اندازه مرورگرها راضی نیستید
نگران باشید که ابروها خیلی ضخیم یا ناهموار باشند
فکر کنید ابروهایشان متناسب با صورتشان نیست
خیلی تاریک ظاهر می شود
حتی اگر این دلیل چندانی مناسب نباشد زیرا ابروهای میکروبلاید شده شما بعد از مدتی شروع به پژمرده شدن و رنگ اصلی آنها خواهند کرد ، روشهایی وجود دارد که می توانید ابروهای خود را محو کنید.

چگونه می توان ابروهای میکروبلاید شده خود را محو کرد؟
محو کردن میکروبلاستیک روشی آسان نیست ، بنابراین این کار را نکنید ، مگر اینکه کاملاً مطمئن باشید این همان چیزی است که شما می خواهید. حداقل ۷ روز صبر کنید تا روند محو شدن شروع شود ، زیرا همیشه بهتر است از امنیت متاسف باشید. به یاد داشته باشید که همیشه باید پوست خود بسیار ملایم باشید ، بنابراین در صورت عدم نیاز ، از روش های تهاجمی خودداری کنید و روی روش های ساده متمرکز شوید.

دستورالعمل های مراقبت های بعدی را دنبال نکنید
بدیهی است ، اگر می خواهید ابروهای خود را محو کنید ، باید از رعایت دستورالعمل های مراقبت های بعدی خودداری کنید. اما مراقب باشید ، زیرا این امن ترین انتخاب نیست. اما اگر هر روز صبح و شب از یک پاک کننده ملایم استفاده کنید و به جای صابون ضد باکتری ابروهای خود را با آن تمیز کنید ، ممکن است بتوانید ابروهای خود را تا حدی محو کنید. با این حال ، بسیار مهم است که با بازی زیاد با آنها یا آزمایش کردن ، خطر ابتلا به عفونت را افزایش ندهید.

اسکراب های لایه برداری
استفاده از اسکراب های لایه برداری شاید کمترین روش باشد و اگر در این مرحله تصمیم گرفتید ، حتما از شستشوی صورت و تونر با اسید سالیسیلیک و کرم های رتینول استفاده کنید.

میکرودرم ابریژن و صورت
روش دیگر این است که یک روش کمی پیشرفته تر که حول تکنیک لایه برداری چرخیده است را امتحان کنید. یکی از این روشها میکرودرم ابریشن یا انتخاب صورت برای پاک کردن صورت است که می تواند به شما در لایه برداری از لایه بالایی پوست کمک کند و به این ترتیب ابروهای شما روشن تر به نظر می رسد. مطمئناً این به طور طبیعی از رنگدانه خلاص می شود و ممکن است شما نیاز به چندین جلسه داشته باشید تا به سایه دلخواه خود برسید.

سونا
سونا شاید ساده ترین راه برای محو کردن ابروهایتان باشد زیرا باعث می شوید آنها را به طور مداوم عرق کنید و این چیزی است که باید در ماه اول از آن دوری کنید. اگر بهترین نتیجه را می خواهید ، ممکن است بخواهید سونا FAR IR را پیدا کنید که فقط در ۱۵ تا ۲۰ دقیقه شما را به سمت عرق عمیق بیاورد.

به جمع اعضای خـبرنامه فـی آکـادمی بپیوندید