ده ها سال است که زنان در تلاشند تا ایده زیبایی را از نو ابداع کنند. به نظر می رسد که آنها در نهایت در این تلاش موفق شده اند. مگر اینکه در زیر صخره ای زندگی کرده باشید ، احتمالاً می دانید که ابروها در تجارت زیبایی امروز نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند ، در حالی که تعداد بیشتری از خانمها برای اینکه ابروهای خود را کامل و درست همانطور که می خواهند ، تصمیم می گیرند رویه های مختلف را انتخاب کنند. .

با این حال ، همچنین به نظر می رسد که روش های ابرو خیلی سریع از هیچ کجا ظاهر نمی شوند ، بنابراین کنار آمدن با آخرین روند ممکن است بسیار دشوار باشد. احتمالاً شما از درمان ابروهای میکروبلاستیک چشم شنیده اید ، اما آیا می دانید این چیست؟ همچنین ، آیا از روش مرور میکرو بارگذاری شنیده اید؟ بله ، آنها یکسان به نظر می رسند اما این دو رویه در بعضی جنبه ها کاملاً متفاوت هستند.

کافی است بگوییم که میکروبلاستیک محبوبیت بیشتری پیدا می کند ، با این که تعداد بیشتری از افراد تصمیم می گیرند برای اینکه هنرمند شوند ، یک آموزش میکروبلاستیک را به اتمام برسانند ، زیرا این امر می تواند بسیار سودآور باشد.

این عمل در واقع بسیار ساده است حتی اگر دو ساعت طول بکشد. نیاز به استفاده از سوزنهایی دارد که به قرار دادن رنگدانه در پوست شما کمک می کند. با استفاده از سکته های مو مانند ، این هنرمند مطمئن می شود که رنگدانه به پوست ابرو شما نفوذ می کند و در نتیجه موهای خوبی به نظر می رسد که مانند موهای واقعی است. این روش دردناک نیست زیرا یک هنرمند خوب از پماد سوزش استفاده می کند تا کل تجربه را راحت تر کند.

انتخاب یک هنرمند خوب میکروبلاستیک از اهمیت بالایی برخوردار است ، زیرا می تواند هر ظاهر ابرو را ایجاد یا شکسته کند. بنابراین انتخاب برای کسی که از PhiAcademy گواهی دریافت کرده ، مانند همه در آکادمی هنر زیبایی ایالات متحده آمریکا ، یک انتخاب عالی است! یک هنرمند با کیفیت به نیازهای هر مشتری توجه ویژه ای خواهد کرد.

حتی اگر از نظر ماهیت بسیار شبیه به هم باشد ، ابروهای ریزپوشیده کمی متفاوت تر از مدل های میکروبید شده به نظر می رسند. در طی این روش ، هنرمند موهای معمول مانند مو را ایجاد نمی کند که موهای مصنوعی مناسبی را روی ابرو ایجاد کند ، بلکه او بیشتر از یک روش سوزن زدن استفاده می کند. در این روش از دوزهای مکرر رنگدانه استفاده می شود و بنابراین باعث می شود کل در هنگام میکروبلاسیون ، خشن تر از آن نباشد.

تفاوت بین این تکنیک های ابرو به این دلیل حاصل می شود که میکروشاید از ابزاری متفاوت که به عنوان ابزار چرخشی شناخته می شود ، استفاده می کند. این به هنرمند این امکان را می دهد که سکته های کامل تر و مکرر به ابرو شما اضافه کند. در نتیجه ، این روش جلوه ای نرم و پودری ایجاد می کند که شبیه پودر ابرو است و قطعاً ظاهری است که ممکن است در عکس های بسیاری از تأثیر گذاران ببینید. میکروبلایید موهای کوچک و با ظاهری طبیعی را به خود می گیرد ، در حالی که ریز تراشیدن نقاط کوچک و با دقت را رها می کند که کل ظاهر را ایجاد می کند. در پایان ابروهای شما پر و ضخیم تر به نظر می رسند.

میکروبلاستیک در مقابل میکروشاید – قبل و بعد

این روش نه تنها هزاران هزار زن در سراسر جهان بلکه مردان نیز به طور گسترده انتخاب شده اند. به سادگی نگاهی به هر فرش قرمز بیندازید و ده ها نفر از افراد مشهور را که تحت این رویه قرار گرفته اند خواهید دید. میکروبلاستیک به سادگی برای همه مناسب است ، به ویژه برای کسانی که می خواهند شکل مرورگرهای خود را به طور کامل بازنویسی کنند. اگر به عنوان مثال شما مرورگرهای کمیاب یا به رنگ ملایمی دارید و می خواهید آنها را برطرف کنید ، این روش برای شما است. با این حال ، توجه داشته باشید که نتیجه به نوع پوست شما بستگی دارد ، بنابراین اگر شما پوست خشک دارید ، کاندیدای خوبی برای میکروبلاستیک هستید.

Microshading جلوه متفاوتی ایجاد می کند ، بنابراین اگر نقاط خالی خاصی در مرورگرهای خود دارید که می خواهید کمی پر کنید ، باید این روش را انتخاب کنید. نیازی به این نیست که شما از روش میکروبلاستیک کردن پیروی کنید ، مگر اینکه کاملاً از شکل کلی مرورگرهای خود رضایت نداشته باشید. علاوه بر این ، اگر پوست شما تا حدودی حساس است و یا منطقه T روغنی دارید و شجاعت لازم را ندارید که ماشه میکروبلاستیک را بکشید ، میکروشوشن گزینه دوم عالی است. با توجه به این نکته ، می توان گفت “میکروشو کردن خواهر کوچک میکروبلاستیک” است. بسیاری از متخصصان موافق هستند که اگر از پوست حساس یا روغنی رنج می برید ، این بهترین روش برای شما است زیرا بهتر از نوع پوست شما استفاده می کند.

به جمع اعضای خـبرنامه فـی آکـادمی بپیوندید