میکروبلاستیک روشی است که بیشتر و بیشتر افراد نسبت به آن آگاه می شوند. با این حال ، همه میکروبلاستیک ها یکسان نیستند. آموزش و مهارت بر اساس قوانین هر ایالت پیرامون آموزش و آموزش متفاوت است. انتخاب یک هنرمند Microblading دشوار است زیرا انواع مختلفی در تکنیک ، محصولات مورد استفاده و قیمت وجود دارد. چیزهای زیادی برای صرفه جویی در پول در زندگی وجود دارد. هر روشی که روی صورت شما باشد نباید یکی از آنها باشد! میکروبلاستیک یک رابطه بلند مدت است و به لمس سالانه نیاز دارد. در انتخاب و هنرمندی که اثری از چهره شما ایجاد می کند ، قضاوت کنید. در اینجا ۵ دلیل برای انتخاب یک هنرمند Phibrows می تواند به نفع شما باشد.

۱. آموزش: Phibrows هنرمند کارهای برتر تولید می کند زیرا آنها از یک روش بسیار خاص پیروی می کنند که از طریق یک کار زنده و مستقیم و به دنبال آنها یک دوره آموزشی ۶ ماهه سخت به آنها آموزش داده می شود. این دوره مستلزم این است که هنرمند ۱۱ سطح تسلط خود را پشت سر بگذارد تا اطمینان حاصل کند که روشها و کار آنها از یک استاندارد بسیار بالا … استاندارد Phibrows استفاده می کند. هیچ آکادمی دیگر میکروبلاستیک در جهان برنامه ای طولانی ، سخت و دقیق مانند ما ندارد. سایر آموزش ها دوره های یک روزه ، فقط دوره های آنلاین و دوره هایی را ارائه می دهند که هرگز تحت نظارت دقیق یک مربی استاد ، در یک فرد واقعی آموزش نمی بینید.

۲. ابزارها: روشها و ابزارهای PhiBrows با دقت طراحی و ساخته شده اند تا به طور مداوم به هنرمندان آموزش دیده خود کمک کنند. این روش ها و ابزارها امکان سایش موی دقیق ، تقارن کامل و شکل ابرو زیبا را فراهم می آورند که باعث تقویت شکل طبیعی ساختار صورت و استخوان مشتری می شوند. آنها از بالاترین کیفیت فولاد ضد زنگ و محصولات ساخته شده ساخته شده اند. آنها از استریل قابل تأیید برخوردار بوده و برای اطمینان از کمال ، آزمایشات سختی را انجام می دهند. آنها کمترین میزان خسارت و برش های تمیز را نسبت به سایر میکروبلاستیک های موجود در بازار دارند! آیا من ذکر کردم که برانکو بابیک ، بنیانگذار Phibrows ابزار میکروبلاستیک مدرن را اختراع کرده است؟ هر هنرمندی که در آن فیبروز آموزش دیده یا نه ، می تواند شخصاً از او تشکر کند!

۳. محصولات: محصولات آنها بطور مداوم مورد آزمایش و ارزیابی قرار گرفته است تا بالاترین کیفیت رنگدانه های موجود را تولید کند. این رنگدانه ها رنگی را به وجود می آورند که رنگ باقی نمی ماند و رنگ های متفاوتی به خود نمی گیرد. این گواهینامه ها حاوی هیچ فلز سنگین موجود در سایر رنگدانه های آرایش دائمی نیستند. آنها همچنین دارای مجوز رایگان وگان و بی رحمی هستند. برانکو بابیک آن را به یکی از مأموریت های خود تبدیل کرده است که عالی ترین رنگدانه های جهان را تولید می کند و تیم دانشمندان و پزشکان آنها نیز همین کار را انجام داده اند. آنها در رده دوم قرار دارند! از آنجا که آنها حاوی فلزات سنگین نیستند ، رنگ را تغییر نمی دهند ، مهاجرت می کنند و هیچ گونه واکنشی با پوست ایجاد نمی کنند. Phibrows محصولات و رنگهای خود را برای سایر هنرمندان برای خرید باز کرده است حتی اگر آنها فیبروز آموزش نبینند. ۱۰۰۰،۰۰۰ روش در سراسر جهان با استفاده از محصولات آنها انجام شده است و هیچگاه ۱ مورد واکنشی نسبت به آنها وجود نداشته است. آزمایشگاه فیبروز به همراه شیمیدان و دانشمند خود ، بالاترین کیفیت و بهترین رنگدانه های موجود در بازار را طراحی و طراحی کرده است!

واقعیت: اخیراً فیبروز برای تأیید بازارپذیری دولت از بازار چین و برزیل خارج شد (محصولات آنها هنوز هم می تواند در این کشورها خریداری شود اما برچسب آنها را نمی توان تایید کرد) زیرا آنها نیاز به آزمایش روی حیوانات داشتند. فیبروز پاسخ داد که آنها هرگز و هرگز نخواهند شد که محصولات خود را روی حیوانات آزمایش کنند. اگرچه آنها پول های قابل فروش را از دست داده اند ، برانکو در پاسخ نامه ای صادر کرد که می گوید این پول برای او مهم نیست. او برای کیفیت و انجام کار درست ارزش قائل است. احترام دیوانه به آنها!

۴. نقشه برداری ابرو: از طریق ارزیابی دقیق و اندازه گیری فیبروز آرتیست ابروهای مناسب برای صورت خود ایجاد کنید. من به عنوان یک هنرمند معتبر PhiBrow ، از نسبت طلایی ۱.۶۱۸ برای تعیین نسبت های مناسب ابروهای شما استفاده می کنم ، همه از طریق تکنیک برتر نقشه برداری ابرو برای چهره شما مناسب هستند. نسبت طلایی یا نسبت های الهی ، در همه جای جهان یافت می شود. از حیوانات ، طبیعت ، ستارگان و حتی بدن انسان. ما ابروهای ایده آل را برای شما ، بر اساس ساختار بی نظیر استخوان و نسبت چهره شما تعیین می کنیم. بیشتر وقت ملاقات ۲-۳ ساعته شما در این مرحله صرف خواهد شد – برای تعیین اینکه چه شکل ، رنگ و ضخامت برای شما مناسب تر است. طبیعتاً هنگام برنامه ریزی مرورهای جدید ، خواسته ها و درخواستهای خاص شما را در نظر خواهیم گرفت. کمال در شکل یک بخش اساسی از میکروبلاستیک فیبروز است.

۵- ایمنی و پشتیبانی: فیبرها ایمن ترین روش موجود برای میکروبلاستیک است. فیبروز از طریق پزشکان کارمند خود تعیین کرده است که شرایط پزشکی و آسیب شناسی برای میکروبلاستی مناسب نیست و نیز داروهایی که باید از آن جلوگیری کرد. آیا من اشاره کردم که فیبروز تنها آکادمی میکروبلاستیک در جهان است که از پزشک – هنرمند پشتیبانی می کند؟ هر هنرمند فیبروز می تواند در هر زمان به پزشک فیبروز ایمیل ارسال کند و از مشاوره پزشکی برای مراجعین خود رگا استفاده کند

به جمع اعضای خـبرنامه فـی آکـادمی بپیوندید